Produkty jsou ručně vyráběné s tou největší pečlivostí, z kvalitních italských kůží a komponentů. Avšak i přes veškerou péči se může stát, že se něco pokazí. V takovém případě jsem zde pro Vás se dvouletou zárukou a i po uplynutí této doby mohu nabídnout servis modelu, pokud to bude opravitelné. Po letech si vaše modely také zaslouží celkový refresh, váš model vyčistím, následně naimpregnuji, celkovězkontroluji. Vše na individuální domluvě. 

Když už se něco pokazí, prosím o vyplnění formuláře dle pokynů na něm uvedených. Nicméně, každá situace je jedinečná, vždy prosím pište, volejte, domluvíme se individuálně a jistě najdeme příhodné řešení.

Děkuji Klára

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Datum uzavření Smlouvy (datum nákupu:

 

Číslo objednávky:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

 

Vyplněný formulář zašlete spolu s reklamovaným zbožím na adresu: Klára Šedivá, Zborná 55, Jihlava, 586 01

NEŽ TAK UČINÍTE, PROSÍM O ZASLÁNÍ INFORMACE O REKLAMACI NA EMAIL:  klarasediva@delagray.cz

Přijetí reklamace Vám bude oznámeno na Vámi uvedený email. Stanovisko s posouzením reklamace a návrhem řešení Vám bude zasláno do 30 – ti dnů od přijetí reklamace.

V případě dotazů volejte 776660201.

 

Datum:

Podpis: